Obecná IT školení
|
Název
školení |
Obsah
kurzu |
Max. počet
hodin 1 kurzu |
1 |
Práce s obrázky (CorelDRAW, Gimp, Zoner, Photoshop) |
Účastníci kurzu se naučí základy práce s bitmapovou grafikou, naučí
se vytvářet, upravovat a retušovat obrazy a připravit je pro další použití.
Součástí kurzu jsou i základy práce s digitální fotografií. |
16 |
2 |
MS Word |
Cílem kurzu je naučit účastníky kurzu pracovat s programem MS
Word. Kurz bude vyučován v různých úrovních dle pokročilosti účastníků. |
16 |
3 |
MS Excel (různé úrovně) |
Cílem kurzu je naučit účastníky kurzu pracovat s programem MS
Excel. Kurz bude vyučován v různých úrovních dle pokročilosti účastníků. |
16 |
4 |
MS PowerPoint (různé úrovně) |
Cílem kurzu je naučit účastníky kurzu pracovat s programem MS
PowerPoint. Kurz bude vyučován v různých úrovních dle pokročilosti
účastníků. |
16 |
5 |
MS WORD (ECDL Core) |
Kurz dle sylabů mezinárodního standardu ECDL "Zpracování
textu" zakončený zkouškou ECDL. |
16 |
6 |
MS EXCEL (ECDL Core) |
Kurz dle sylabů mezinárodního standardu ECDL "Práce s
tabulkami" zakončený zkouškou ECDL. |
16 |
7 |
MS PowerPoint (ECDL Core) |
Kurz dle sylabů mezinárodního standardu ECDL "Prezentace"
zakončený zkouškou ECDL. |
16 |
8 |
MS WORD (ECDL Advance) |
Kurz dle sylabů mezinárodního standardu ECDL "Pokročilé
zpracování textu" zakončený zkouškou ECDL. |
16 |
9 |
MS EXCEL (ECDL Advance) |
Kurz dle sylabů mezinárodního standardu ECDL "Pokročilá práce s
tabulkami" zakončený zkouškou ECDL. |
16 |
10 |
MS PowerPoint (ECDL Advance) |
Kurz dle sylabů mezinárodního standardu ECDL "Pokročilé
prezentace" zakončený zkouškou ECDL. |
16 |
11 |
Digitální Marketing |
Úvod do digitálního marketingu, optimalizace pro vyhledávače, ppc
reklama ve vyhledávači, e-mail marketing, display marketing, marketing na
sociálních sítích, mobilní marketing, analytika, strategie a plánování. |
16 |
12 |
Digitální Marketing dle ECDL |
Základy digitálního marketingu, prezentace na internetu, sociální
média, správa sociálních médií, on-line marketing a reklama, marketingová
analytika. |
16 |
13 |
Úvod do tvorby webových stránek |
Druhy webů, možnosti tvorby webů, požadavky na vlastnosti webu,
optimalizace SEO, propojení na sociální sítě, analýzy a statistiky webu,
zajištění bezpečnosti webu. |
16 |
14 |
Tvorba webových stránek pomocí redakčního systému |
Tvorba webu pomocí CMS WordPress, Základy administrace CMS
WordPress, Administrace CMS WordPress, tvorba obsahu webu. |
16 |
15 |
Zásady bezpečného užívání firemní IT techniky |
bezpečnosti při práci s počítačem, jak chránit data
v počítači, jak pracovat s externími úložišti a cloudy, šifrování,
elektronický podpis, bezpečné zálohování a likvidace dat. |
16 |
16 |
Využití digitálních kryptoměn a technologie blockchain v podnikání |
Specifika kryptoměn, základy blockchainu a jeho využití
v podnikání, nákupy kryptoměn bez rizika, bezpečné uchování digitálních
měn a tokenů, jak rozpoznat nedůvěryhodné projekty, praktická ukázka SW
peněženky. |
16 |
|
Název školení |
Akreditované kurzy
zakončené zkouškou dle standardu národní soustavy kvalifikací |
Počet hodin
akreditovaných kurzů |
17 |
Správce sítí pro malé a střední organizace |
Kurz Správce sítí pro malé a střední organizace |
75 |