Měkké a manažerské dovednosti
Název školení |
Obsah kurzu |
Max. počet hodin 1 kurzu |
|
1 |
Vyjednávání a argumentace |
Nezbytné
komunikační dovednosti, typologie osobnosti při vyjednávání, argumentace,
strategie tlaku a tahu, modelová situace, vyjednávání |
16 |
2 |
Asertivní
jednání |
V průběhu
tohoto semináře pochopíte chování svoje i druhých lidí, budete umět odhadnout
reakci komunikačního partnera, přizpůsobit mu svoje jednání a získat ho na
svoji stranu. Též získáte znalosti a dovednosti potřebné ke zvládnutí
konfliktních situací, ke zefektivnění komunikace s lidmi. Natrénujete použití
asertivního jednání v konkrétních vypjatých situacích. Získáte vnitřní
rovnováhu a jistotu ve svém projevu. |
16 |
3 |
Efektivní
komunikace |
Komunikace,
osobnost, naslouchání, argumentace, manipulace, asertivita, řešení obtížných
situací |
16 |
4 |
Emoční
inteligence |
Definice
pojmu, emoční dovednosti, sebeovládání, zlepšení obratnosti ve společenském
styku, sociální uvědomění, cílené jednání |
16 |
5 |
Hodnocení
zaměstnanců |
Efektivně a
správně vést hodnotící rozhovor, organizace a průběh rozhovoru, příprava
hodnotitele a hodnoceného, metoda podstatných faktorů, ukázky z praxe |
16 |
6 |
Vedení a
koučink zaměstnanců |
Osobnost, tým
a vztahy, komunikace a spolupráce, vize a motivace, vývoj stylů vedení,
leadership, koučovací právo |
16 |
7 |
Management
řízení změn a projektů |
Iniciace a
implementace změny v organizaci, příprava komunikačního plánu, aplikace
nástrojů, řídit tým, typické reakce na změnu |
16 |
8 |
Postupy výběru
zaměstnanců |
Role HR pro
plánování lidských zdrojů, návaznost plánování na HR strategii, kritéria pro
výběr kandidátů, role liniových manažerů |
16 |
9 |
Time
management |
Řízení času,
sebepoznání, vedení, řízení |
16 |
10 |
Obchodní
jednání |
Strategická a
taktická příprava jednání, metody zahájení úvodních fází, průběh vyjednávání,
metodika, konflikty při jednání a manipulaci |
16 |
11 |
Osobní
typologie zákazníka |
Charakteristika
jednotlivých typů, motivace zákazníka, komunikace, argumentace |
16 |
12 |
Týmová
spolupráce a sestavování projektových týmů |
Kurz Vám
přinese poznatky o tom, jak sestavit tým a jak ho správně vést. Seznámíte se
se zákonnostmi, které je nutné si uvědomit při vytváření týmu, a se
zásadami efektivní týmové práce a řešení problémů. Naučíte si vytvářen
win-win vztahy uvnitř týmu, motivovat a chválit své kolegy za odvedenou
práci, ale podat i konstruktivní kritiku. |
16 |
13 |
Firemní
stránky na sociálních sítích |
Sociální sítě,
Facebook, fanoušci, skupiny, reklama |
16 |
14 |
Google
Analytics |
Optimalizace
webových stránek, Google Analytics, správa PPC reklamní systémy |
16 |
15 |
Osobní
vystupování a veřejná prezentace |
dech, hlas,
tempo, rytmus, čtení, příprava projevů, motivace posluchačů, individuální
styl řeči, video-rozbor |
16 |
16 |
GDPR -
Pověřenec pro ochranu osobních údajů |
Co je GDPR a
jak bude aplikováno v Česku |
16 |
17 |
Manažer
kybernetické bezpečnosti |
Základní pojmy
kybernetické bezpečnosti |
16 |
18 |
Řízení
odpovědnosti, projektové řízení |
vnímání své
manažerské role |
16 |
|
Název školení |
Akreditované kurzy zakončené zkouškou dle
standardu národní soustavy kvalifikací |
Počet hodin akreditovaných kurzů |
Manažer projektu |
Kurz manažer projektu dle národní
soustavy kvalifikací https://www.narodnikvalifikace.cz/kvalifikace-570-Manazer_projektu/revize-733 |
112,5 |
|
20 |
Lektor dalšího
vzdělávání |
Kurz Lektor
dalšího vzdělávání dle národní soustavy kvalifikací |
90 |
21 |
Personalista |
Kurz
Personalista dle Národní soustavy kvalifikací |
75 |