Kurz Manažer nákupu a prodeje
Zabýváte se nákupem/prodejem a nákupní/prodejní činností? Chcete umět komunikovat jako profesionální nákupčí či obchodník? Využijte 4denní kurz zaměřený na komplexní přípravu pro manažera nákupu a prodeje.
Komplexní příprava pro manažera nákupu a prodeje
Tento kurz pomůže všem účastníkům zlepšit profesionální komunikaci a prezentaci, posílit manažerské dovednosti pro úspěšné vedení týmu a získat kontrolu na vlastním časem.
Proč kurz absolvovat?
Komunikace je základ pro získání, a především udržení dodavatelsko-odběratelské struktury. Kurz nabízí komplexní přípravu pro manažery nákupu a prodeje.
Cílem kurzu je nejen zlepšení profesionální komunikace, ale také posílení dovedností v oblasti osobního vystupování a vedení týmu. Vedení kurzu systémem postupného "nabalování" výrazně eliminuje trému a stres účastníků.
Kurz bude probíhat prezenční formou - celkem 4 dny.
Kurz je určen pracovníkům na mnoha pracovních pozicích, kteří se zabývají nákupem, prodejem, nákupní činností či obchodníky. V rámci kurzu si osvojíte umění komunikovat na profesionální úrovni. Nedílnou součástí kurzu budou také praktické nácviky a videotréninky.
Termíny konání:
1. školicí den - 21.09.2022
2. školicí den - 19.10.2022
3. školicí den - 23.11.2022
4. školicí den - 14.12.2022
Rozsah seminářů: 8 hod
Místo konání: školicí místnost OHK Přerov, Gen. Štefánika 8, 750 02 Přerov
Lektor školení: Radek Holík, MBA - již 17 let působí jako spolutvůrce, lektor a kouč profesionální a profesní komunikace. Upřednostňuje srozumitelnost výkladu, soulad s praxí, praktický výcvik, motivační a osobní přístup.
Obsahová náplň
Kurz osobnostního rozvoje pro manažery nákupu a prodeje je rozdělen do čtyř oblastí. Účastníci kurzu výrazně posílí znalosti a dovednosti v oblasti profesionální komunikace, osobního vystupování a vedení týmu. Získají znalosti a dovednosti, jak zvýšit osobní produktivitu a získat kontrolu nad vlastním časem.
- Profesionální komunikace
- Budování, vedení a rozvoj týmu
- Osobní vystupování a veřejná prezentace
- Organizace času + Paretovo pravidlo v praxi manažera
1. den - Profesionální komunikace
Datum konání: 21.09.2022
Čas: 8:00 - 16:00 hod
Rozsah semináře: 8 hod
Místo: školicí místnost OHK Přerov, gen. Štefánika 8, 750 02 Přerov
Organizátor: Okresní hospodářská komora Přerov
Lektor školení: Radek Holík, MBA - již 17 let působí jako spolutvůrce, lektor a kouč profesionální a profesní komunikace. Upřednostňuje srozumitelnost výkladu, soulad s praxí, praktický výcvik, motivační a osobní přístup.
A) Zaměření:
Seznamuje účastníky s uměním profesionální komunikace. Soustředí se na znalost a rozvoj komunikačních dovedností v mnoha směrech. Názorně prezentuje rozdíly mezi běžnou a profesionální komunikací. Obsahuje modelové situace, praktická cvičení i zpětnou vazbu.
B) Obsah:
- Představení profesionální komunikace
- Komunikační faktory
- Komunikační prostředky
- Komunikační toky
- Komunikační fakta
- Specifika profesionální komunikace
- Komunikační proces
- Vyjadřovací styly
- Komunikační kompetence
- Zásady sdělování
- Zásady přijímání
- Akce – reakce
- Komunikační nástroje
- Otázky
- Silná a slabá slova
- Účinné formulace
- Komunikační techniky
- Umění informovat
- Umění přesvědčit
- Zvládání námitek a argumentace
- Zásady jednání a vyjednávání
- Praktický trénink
C) Přínosy:
- Zvyšuje osobní komunikační úroveň
- Stanovuje komunikační pravidla
- Podporuje předávání informací a dorozumění
- Vytváří podmínky pro kvalitní spolupráci
- Eliminuje vnitrofiremní napětí, předchází konfliktům
- Zlepšuje pracovní atmosféru a produktivitu práce
- Stabilizuje společnost
- Podporuje firemní cíle a priority
- Učí zvládat složité situace
- Napomáhá k prosazování změn
- Pomáhá odolávat negativním praktikám
- Zvyšuje image jednotlivce i společnosti
2. den - Budování, vedení a rozvoj týmu
Datum konání: 19.10.2022
Čas: 8:00 - 16:00 hod
Rozsah semináře: 8 hod
Místo: školicí místnost OHK Přerov, gen. Štefánika 8, 750 02 Přerov
Lektor školení: Radek Holík, MBA
A) Zaměření:
Příprava na přeměnu skupiny v dobře fungující tým. Manažerské dovednosti důležité pro úspěšné vedení i rozvoj týmu. Zahrnuje příklady z praxe i osobní trénink.
B) Obsah:
- Základy týmové práce
- Přínosy týmové práce
- Personální obsazení
- Pozitivní duplikace
- Způsoby vedení
- Týmové role
- Osobní role v týmu
- Stanovení cílů
- Týmová komunikace
- Způsoby jednání
- Asertivní komunikace
- Zadávání úkolů
- Delegování
- Příprava a vedení porady
- Pochvala a kritika
- Stanovení pravidel
- Umění motivace
- Zvládání konfliktních situací
- Zásady týmové spolupráce
- Získávání důvěry
- Kontrola
- Hodnocení
C) Přínosy:
- Zvyšuje produktivitu a kvalitu práce
- Posiluje odpovědnost a loajalitu
- Zlepšuje vztahy a atmosféru
- Podporuje osobní růst a kreativitu
- Řeší složité a krizové situace
- Dává prostor pro využití schopností
- Vytváří a udržuje stabilitu
- Předchází problémům
- Předává zkušenosti
- Snižuje riziko konfliktů
3. den - Osobní vystupování a veřejná prezentace
Datum konání: 23.11.2022
Čas: 8:00 - 16:00 hod
Rozsah semináře: 8 hod
Místo: školicí místnost OHK Přerov, gen. Štefánika 8, 750 02 Přerov
Lektor školení: Radek Holík, MBA
A) Zaměření:
Výrazně posiluje znalosti a dovednosti v oblasti osobního vystupování a veřejné prezentace. Zahrnuje velký podíl praktického nácviku vč. videonahrávek.
B) Obsah:
- Prezentační kompetence
- Komplexní příprava na prezentaci
- Druhy a způsoby prezentace
- Příprava a tvorba prezentace
- Komunikační techniky
- Verbální a neverbální komunikace
- Náročné situace a jejich zvládání
- Podpůrné prezentační prostředky
- Nácvik prezentace
C) Přínosy:
- Významně zlepšuje prezentační dovednost
- Okamžité využití v praxi
- Podporuje osobní růst i autoritu
- Zvyšuje pozornost, respekt i uznání
- Znásobuje komunikační účinnost
- Kontroluje úroveň přenosu informací
- Výrazně ovlivňuje a formuje okolí
- Učí předkládat, informovat i přesvědčovat
- Připravuje na zvládání náročných situací
4. den - Organizace času + Paretovo pravidlo v praxi manažera
Datum konání: 14.12.2022
Čas: 8:00 - 16:00 hod
Rozsah semináře: 8 hod
Místo: školicí místnost OHK Přerov, gen. Štefánika 8, 750 02 Přerov
Lektor školení: Radek Holík, MBA
A) Zaměření:
Získání znalosti a dovednosti v oblasti nakládání s časem, zvýšení pracovní i osobní produktivity, získání kontroly nad vlastním časem.
B) Obsah:
- Time management - 4. generace
- Analýza stávajícího stavu
- Stanovení priorit
- Efektivní práce s časem
- Hledání prostoru pro úsporu času
- Motivace a její přínosy
- Plánování, tvorba, formulování a prezentace cílů
- Analýza vlastního hospodaření s časem
- Identifikace a odstranění časových ztrát
- Paretovo pravidlo v praxi 20/80
- Prevence syndromu vyhoření
- Metody pro získání kontroly nad vlastním časem
- Osobní časová revoluce a její provedení v praxi
- Návyky vedoucí k úspěchu
C) Přínosy:
- Dodává pocit kontroly nad vlastním časem
- Odstraňuje stres a napětí
- Buduje autoritu, respekt a uznání
- Zvyšuje produktivitu a kvalitu práce
- Zlepšuje pracovní i osobní vztahy
- Posiluje kvalitu profesního i osobního života
- Předchází krizovým situacím
- Ujasňuje priority
- Pomáhá k dosažení přání a náročných cílů
CENA pro ČLENY OHK Přerov zapojené v projektu: 0 Kč (v rámci podpory de minimis v projektu)
CENA pro ČLENY OHK Přerov bez účasti v projektu: 5.000 Kč
CENA pro NEČLENY OHK Přerov: 10.000,- Kč
Pokud nejste členy OHK Přerov a máte zájem o bezplatnou účast na našich vzdělávacích akcích, obraťte se na nás. V rámci podpory de minimis mohou členské firmy pro své zaměstnance bezplatně využívat všechna školení, která realizujeme v PROJEKTU Vzdělávání zaměstnanců členských firem OHK Přerov II .
Pro více informací, prosím, kontaktujte manažera projektu:
Martin Dýčka
tel: 724 362 488
email: dycka@hkprerov.cz