21. Září 2022

Kurz Manažer nákupu a prodeje

Zabýváte se nákupem/prodejem a nákupní/prodejní činností? Chcete umět komunikovat jako profesionální nákupčí či obchodník? Využijte 4denní kurz zaměřený na komplexní přípravu pro manažera nákupu a prodeje.

Obsazeno 3/12 Rezervace

Komplexní příprava pro manažera nákupu a prodeje


Tento kurz pomůže všem účastníkům zlepšit profesionální komunikaci a prezentaci, posílit manažerské dovednosti pro úspěšné vedení týmu a získat kontrolu na vlastním časem. 


Proč kurz absolvovat?

Komunikace je základ pro získání, a především udržení dodavatelsko-odběratelské struktury. Kurz nabízí komplexní přípravu pro manažery nákupu a prodeje. 


Cílem kurzu je nejen zlepšení profesionální komunikace, ale také posílení dovedností v oblasti osobního vystupování a vedení týmu. Vedení kurzu systémem postupného "nabalování" výrazně eliminuje trému a stres účastníků. 

Kurz bude probíhat prezenční formou - celkem 4 dny


Kurz je určen pracovníkům na mnoha pracovních pozicích, kteří se zabývají nákupem, prodejem, nákupní činností či obchodníky. V rámci kurzu si osvojíte umění komunikovat na profesionální úrovni. Nedílnou součástí kurzu budou také praktické nácviky a videotréninky.


Termíny konání: 

1. školicí den - 21.09.2022

2. školicí den - 19.10.2022

3. školicí den - 23.11.2022

4. školicí den - 14.12.2022


Rozsah seminářů: 8 hod

Místo konání: školicí místnost OHK Přerov, Gen. Štefánika 8, 750 02  Přerov


Lektor školení:  Radek Holík, MBA - již 17 let působí jako spolutvůrce, lektor a kouč profesionální a profesní komunikace. Upřednostňuje srozumitelnost výkladu, soulad s praxí, praktický výcvik, motivační a osobní přístup.  


Obsahová náplň

Kurz osobnostního rozvoje pro manažery nákupu a prodeje je rozdělen do čtyř oblastí. Účastníci kurzu výrazně posílí znalosti a dovednosti v oblasti profesionální komunikace, osobního vystupování a vedení týmu. Získají znalosti a dovednosti, jak zvýšit osobní produktivitu a získat kontrolu nad vlastním časem.

  • Profesionální komunikace
  • Budování, vedení a rozvoj týmu
  • Osobní vystupování a veřejná prezentace
  • Organizace času + Paretovo pravidlo v praxi manažera



1. den - Profesionální komunikace

Datum konání: 21.09.2022
Čas: 8:00 - 16:00 hod


Rozsah semináře: 8 hod

Místo: školicí místnost OHK Přerov, gen. Štefánika 8, 750 02 Přerov


Organizátor: Okresní hospodářská komora Přerov

Lektor školení:  Radek Holík, MBA - již 17 let působí jako spolutvůrce, lektor a kouč profesionální a profesní komunikace. Upřednostňuje srozumitelnost výkladu, soulad s praxí, praktický výcvik, motivační a osobní přístup.  


A) Zaměření:

Seznamuje účastníky s uměním profesionální komunikace.  Soustředí se na znalost a rozvoj komunikačních dovedností v mnoha směrech. Názorně prezentuje rozdíly mezi běžnou a profesionální komunikací.  Obsahuje modelové situace, praktická cvičení i zpětnou vazbu.


B) Obsah:

  • Představení profesionální komunikace 
  • Komunikační faktory
  • Komunikační prostředky
  • Komunikační toky
  • Komunikační fakta
  • Specifika profesionální komunikace
  • Komunikační proces
  • Vyjadřovací styly
  • Komunikační kompetence
  • Zásady sdělování
  • Zásady přijímání
  • Akce – reakce
  • Komunikační nástroje
  • Otázky
  • Silná a slabá slova
  • Účinné formulace
  • Komunikační techniky
  • Umění informovat
  • Umění přesvědčit
  • Zvládání námitek a argumentace
  • Zásady jednání a vyjednávání
  • Praktický trénink

C) Přínosy:

  • Zvyšuje osobní komunikační úroveň
  • Stanovuje komunikační pravidla 
  • Podporuje předávání informací a dorozumění
  • Vytváří podmínky pro kvalitní spolupráci
  • Eliminuje vnitrofiremní napětí, předchází konfliktům 
  • Zlepšuje pracovní atmosféru a produktivitu práce
  • Stabilizuje společnost
  • Podporuje firemní cíle a priority
  • Učí zvládat složité situace
  • Napomáhá k prosazování změn
  • Pomáhá odolávat negativním praktikám
  • Zvyšuje image jednotlivce i společnosti

2. den - Budování, vedení a rozvoj týmu

Datum konání: 19.10.2022
Čas: 8:00 - 16:00 hod


Rozsah semináře: 8 hod

Místo: školicí místnost OHK Přerov, gen. Štefánika 8, 750 02 Přerov


Lektor školení:  Radek Holík, MBA


A) Zaměření:

Příprava na přeměnu skupiny v dobře fungující tým. Manažerské dovednosti důležité pro úspěšné vedení i rozvoj týmu. Zahrnuje příklady z praxe i osobní trénink.


B) Obsah:

  • Základy týmové práce
  • Přínosy týmové práce
  • Personální obsazení
  • Pozitivní duplikace
  • Způsoby vedení
  • Týmové role
  • Osobní role v týmu
  • Stanovení cílů
  • Týmová komunikace
  • Způsoby jednání
  • Asertivní komunikace
  • Zadávání úkolů
  • Delegování
  • Příprava a vedení porady
  • Pochvala a kritika
  • Stanovení pravidel
  • Umění motivace
  • Zvládání konfliktních situací
  • Zásady týmové spolupráce
  • Získávání důvěry
  • Kontrola
  • Hodnocení

C) Přínosy:

  • Zvyšuje produktivitu a kvalitu práce
  • Posiluje odpovědnost a loajalitu
  • Zlepšuje vztahy a atmosféru
  • Podporuje osobní růst a kreativitu
  • Řeší složité a krizové situace
  • Dává prostor pro využití schopností
  • Vytváří a udržuje stabilitu 
  • Předchází problémům
  • Předává zkušenosti
  • Snižuje riziko konfliktů



3. den - Osobní vystupování a veřejná prezentace

Datum konání: 23.11.2022
Čas: 8:00 - 16:00 hod


Rozsah semináře: 8 hod

Místo: školicí místnost OHK Přerov, gen. Štefánika 8, 750 02 Přerov


Lektor školení:  Radek Holík, MBA


A) Zaměření:

Výrazně posiluje znalosti a dovednosti v oblasti osobního vystupování a veřejné prezentace. Zahrnuje velký podíl praktického nácviku vč. videonahrávek.


B) Obsah:

  • Prezentační kompetence 
  • Komplexní příprava na prezentaci 
  • Druhy a způsoby prezentace 
  • Příprava a tvorba prezentace 
  • Komunikační techniky
  • Verbální a neverbální komunikace
  • Náročné situace a jejich zvládání
  • Podpůrné prezentační prostředky 
  • Nácvik prezentace 

C) Přínosy:

  • Významně zlepšuje prezentační dovednost
  • Okamžité využití v praxi
  • Podporuje osobní růst i autoritu
  • Zvyšuje pozornost, respekt i uznání
  • Znásobuje komunikační účinnost 
  • Kontroluje úroveň přenosu informací
  • Výrazně ovlivňuje a formuje okolí
  • Učí předkládat, informovat i přesvědčovat
  • Připravuje na zvládání náročných situací

4. den - Organizace času + Paretovo pravidlo v praxi manažera

Datum konání: 14.12.2022
Čas: 8:00 - 16:00 hod


Rozsah semináře: 8 hod

Místo: školicí místnost OHK Přerov, gen. Štefánika 8, 750 02 Přerov


Lektor školení:  Radek Holík, MBA


A) Zaměření:

Získání znalosti a dovednosti v oblasti nakládání s časem, zvýšení pracovní i osobní produktivity, získání kontroly nad vlastním časem.


B) Obsah:

  • Time management - 4. generace 
  • Analýza stávajícího stavu
  • Stanovení priorit
  • Efektivní práce s časem
  • Hledání prostoru pro úsporu času
  • Motivace a její přínosy
  • Plánování, tvorba, formulování a prezentace cílů
  • Analýza vlastního hospodaření s časem
  • Identifikace a odstranění časových ztrát
  • Paretovo pravidlo v praxi 20/80
  • Prevence syndromu vyhoření 
  • Metody pro získání kontroly nad vlastním časem
  • Osobní časová revoluce a její provedení v praxi
  • Návyky vedoucí k úspěchu

C) Přínosy:

  • Dodává pocit kontroly nad vlastním časem
  • Odstraňuje stres a napětí 
  • Buduje autoritu, respekt a uznání
  • Zvyšuje produktivitu a kvalitu práce
  • Zlepšuje pracovní i osobní vztahy
  • Posiluje kvalitu profesního i osobního života
  • Předchází krizovým situacím
  • Ujasňuje priority
  • Pomáhá k dosažení přání a náročných cílů


CENA pro ČLENY OHK Přerov zapojené v projektu:          0 Kč (v rámci podpory de minimis v projektu)

CENA pro ČLENY OHK Přerov bez účasti v projektu: 5.000 Kč

CENA pro NEČLENY OHK Přerov:    10.000,- Kč


Pokud nejste členy OHK Přerov a máte zájem o bezplatnou účast na našich vzdělávacích akcích, obraťte se na nás. V rámci podpory de minimis mohou členské firmy pro své zaměstnance bezplatně využívat všechna školení, která realizujeme v PROJEKTU Vzdělávání zaměstnanců členských firem OHK Přerov II .


Pro více informací, prosím, kontaktujte manažera projektu
:

Martin Dýčka

tel: 724 362 488
email: dycka@hkprerov.cz